اپ موبایل CRM | مدیریت روابط با مشتریان در گوشی هوشمند
زمان خوانش ۶ دقیقه
خوانش ۶ دقیقه
با اپ موبایل CRM در هر مکانی امور مشتریان را مدیریت کنید
مدیریت روابط با مشتریان (CRM) یکی از اصلیترین جنبهها در موفقیت هر کسبوکار است. با استفاده از سیستمهای CRM شما میتوانید به حفظ ارتباط خود با مشتریان فعلی بپردازید و همچنین شرایطی ایدهآل برای جذب مشتریان جدید ایجاد کنید. تا چند سال پیش این سیستمها تنها بر روی کامپیوتر قابل اجرا بودند، اما این روزها با پیشرفت تلفنهای همراه، امکان نصب این برنامهها بر روی گوشیهای اندرویدی وجود دارد. با استفاده از اپ موبایل CRM، شما میتوانید در هر مکانی به مدیریت امور مشتریان سازمان خود بپردازید. در این صفحه مزایای مدیریت روابط کاری با گوشیهای هوشمند را به شما ارائه میدهیم.
چرا استفاده از اپ موبایل CRM اهمیت دارد؟
منظور از CRM، مدیریت روابط با مشتریان است و این سیستم شامل مجموعهای از استراتژیها، تکنیکها و ابزارهایی میشود که به کسبوکارها کمک میکنند تا تعاملات خود را با مشتریان مدیریت کنند. در نتیجه استفاده از اپ موبایل CRM، تجربه مشتریان بهبود پیدا میکند و آنها رضایت بیشتری از خدمات دریافتی از سوی مجموعه شما خواهند داشت. بهعلاوه این نرمافزارها امکان شناسایی مشتریان بالقوه را برایتان فراهم میکنند تا تعداد مراجعهکنندگان شما افزایش پیدا کند.
برخی از دلایل استفاده از نرمافزار موبایلی CRM عبارتند از:
• بهبود ارتباطات: اولین دلیلی که CRM برای کسبوکارها اهمیت دارد، این است که با کمک آن میتوان ارتباطات با مشتریان را تقویت کرد
• دسترسی به اطلاعات: اطلاعات دقیق درباره مشتریان، تاریخچه خریدها و تمایلات آنها باعث میشود که کسبوکارها بتوانند خدمات بهتری ارائه دهند
• ارائه خدمات شخصیسازی شده: با در دست داشتن اطلاعات مشتریان، شما میتوانید تجربهای شخصیسازیشده برای آنها فراهم کنید
• افزایش وفاداری مشتریان: کلید فروش موفق در این است که شما بتوانید مشتریان خود را نگه دارید. CRM با افزایش وفاداری مشتریان، آمار فروش شما را بالا میبرد
اپلیکیشنهای CRM موبایلی چه تفاوتهایی با نرمافزارهای کامپیوتری دارند؟
در گذشته، مدیریت روابط با مشتریان نیازمند سیستمهای پیچیده و نرمافزارهای ویژهای بود که نصب و استفاده از آنها به تجهیزات سختافزاری و تخصص زیادی نیاز داشت. اما با پیشرفت فناوری، اپ موبایل CRM بهعنوان راهکاری ساده در دسترس قرار گرفتند. این اپلیکیشنها بهآسانی بر روی گوشیهای اندروید قابل نصب هستند و با کمک آنها شما کنترل تمامی امور را در جیب خود خواهید داشت.
برخلاف نرمافزارهای کامپیوتری که باید در محیط دفتری از آنها استفاده کنید، اپلیکیشنهای موبایلی همیشه در دسترس هستند. همچنین این نرمافزارها دارای رابط کاربری خاصی هستند که اطلاعات را در دستهبندیهای مختلف به شما ارائه میدهند. قابلیت چت درون سازمانی با اپ موبایل CRM وجود دارد تا شما از آن بهعنوان شبکه ارتباطی سازمانی خود نیز استفاده کنید.
اپلیکیشن موبایل CRM باید چه قابلیتهایی داشته باشد؟
یک اپلیکیشن CRM موفق باید ویژگیهایی داشته باشد که آن را از سایر ابزارها متمایز کند. اپلیکیشن باید بهگونهای باشد که هر کاربری با هر سطحی از تجربه، بهراحتی بتواند از آن استفاده کند. این مساله باعث میشود که هیچگونه اتلاف وقت یا سردرگمی برای کارکنان پیش نیاید و فرآیند مدیریت مشتریان سریعتر انجام شود.
برخی دیگر از امکانات اپ موبایل CRM عبارتند از:
• امکان همگامسازی: یکی از قابلیتهای مهم اپلیکیشنهای CRM این است که آنها میتوانند بهراحتی با ابزارها و نرمافزارهای دیگر مانند ایمیل، تقویم و شبکههای اجتماعی هماهنگ شوند. این ویژگی به کسبوکارها این امکان را میدهد که همه اطلاعات مشتریان و فعالیتهای بازاریابی خود را در یک مکان جمعآوری کنند
• تحلیل و گزارشدهی دقیق: یک اپلیکیشن CRM باید امکان گزارشدهی دقیق و لحظهای از وضعیت فروش، تعاملات با مشتریان، تحلیل رفتار مشتریان و سایر شاخصهای مهم را فراهم کند
• پشتیبانی از زبان فارسی: اپهای CRM که در ایران استفاده میشوند، باید با پشتیبانی از زبان فارسی امکان استفاده آسان برای کاربران را فراهم کنند
چرا باید به فکر استفاده از اپلیکیشن CRM باشید؟
اگر شما صاحب یک کسبوکار هستید و اپلیکیشنهای موبایل CRM استفاده نمیکنید، ممکن است هنوز متوجه چالشهای عدماستفاده از این ابزارها نشدهاید. بدون یک سیستم مدیریتی موثر، ممکن است اطلاعات مشتریان شما پراکنده و بینظم شوند. در نتیجه این اتفاق فرصتهای فروش از بین میروند و رضایت مشتریان کاهش پیدا میکند.
استفاده از اپ موبایل CRM به شما اجازه میدهد تا تمام اطلاعات مشتریان خود را بهطور متمرکز ذخیره کنید. با این کار، تیمهای فروش و بازاریابی میتوانند بهراحتی پیگیریهای لازم را انجام دهند و از فرصتهای کسبوکار بهرهبرداری کنند. همچنین، این اپها امکان همگامسازی اطلاعات با نرمافزارهای مدیریت پروژه را برای شما فراهم میکنند. در نتیجه شما میتوانید همه اطلاعات را بهصورت تخصصی کنترل کنید.
برخی دیگر از دلایل استفاده از این اپلیکیشنها عبارتند از:
• دسترسی سریع به گزارشها و داشبوردهای تیمی
• ارائه خدمات پشتیبانی به مشتریان
• مدیریت وظایف کارکنان
• مدیریت جلسات کاری و قراردادها
• یادآوری پیگیری مشتریان
• یادآوری پرداخت اقساط مشتریان
• امکان چت آنلاین با مشتریان
• دسترسی به اطلاعات تماس و آدرس
• بهینهسازی فرآیند بازاریابی
• کاهش هزینههای مدیریت کسبوکار
میزیتو؛ بهترین اپ موبایل CRM برای کنترل امور مشتریان
اگر به فکر استفاده از یک اپ موبایل CRM تخصصی هستید، میزیتو بهترین انتخاب برای شما است. ما در مجموعه میزیتو با بررسی دقیق نیاز کاربران ایرانی، توانستهایم اپلیکیشنی حرفهای طراحی کنیم که طیف گستردهای از قابلیتهای مدیریتی را در اختیار شما قرار میدهد. با کمک اپ CRM میزیتو، کنترل تمامی امور مراجعهکنندگان در دستان شما است و در هر زمان و مکانی میتوانید به تعامل با مشتریان خود بپردازید. اپ میزیتو از زبان و تقویم فارسی پشتیبانی میکند و شما میتوانید با استفاده از دستهبندیهای بالای همین صفحه از سایت ما برای دریافت مشاوره و نصب این اپلیکیشن اقدام کنید.
سوالات متداول
چرا باید از اپلیکیشن موبایل CRM استفاده کنم؟
اپلیکیشن موبایل CRM به شما این امکان را میدهد که بهطور آنی و از هر مکان و زمانی به اطلاعات مشتریان دسترسی پیدا کنید و روابط خود را مدیریت کنید. این ابزارها باعث افزایش بهرهوری، کاهش هزینهها و بهبود تجربه مشتری میشوند.
آیا استفاده از اپلیکیشن CRM پیچیده است؟
خیر؛ اپلیکیشنهای CRM بهگونهای طراحی شدهاند که دارای رابط کاربری ساده و کاربرپسند هستند. حتی افرادی که تجربه زیادی در این زمینه ندارند نیز میتوانند بهراحتی از آنها استفاده کنند.
آیا اپلیکیشنهای CRM ایرانی با نیازهای محلی همخوانی دارند؟
بله، اپلیکیشنهای CRM ایرانی مانند میزیتو باتوجهبه نیازهای بازار ایران طراحی شدهاند و از زبان فارسی و امکانات محلیسازی شده برای کسبوکارهای ایرانی پشتیبانی میکنند.
با کلیک بر روی این قسمت، لینک این مقاله برای شما کپی میشود.